Tuesday, February 25, 2014

Kozmetika koju (ne) možete kupiti u Srbiji

Odlučila sam da ovaj post posvetim proizvodima koje ne možete naći u drogerijama, marketima, parfimerijama, na reklamama... Jer se ne uvoze u Srbiju.
Ili ih ipak možete naći??? Ako posećujete isključivo Lily, DM, Sephoru, Jasmin... Propustićete neke super stvari!

Šta tu sve imamo od proizvoda koje MOŽETE kupiti ovde? :)
(Slikano je telefonom, i nažalost će kvalitet slika biti lošiji dok fotoaparat ne stigne sa popravke)



Sanex Dermo Protector deodorante 24h

Zašto krećem odavde? 
Kao što već i ptice na grani znaju, aluminijum je veoma štetan sastojak koji se nalazi u dezodoransima, i danas gotovo da ne možete kupiti neki koji ne sadrži Al. 
Ovo je dezodorans koji ne sadrži ni aluminijum, ni alkohol, vrlo je svežeg mirisa (zaista može biti unisex), i na njemu postoji oznaka 24h, ali to ću tek testirati. Vrlo je prijatan pri nanosenju, ni malo grub, i osećaj je nekako svež i prijatan. Zaista bih volela da ovaj proizvod radi posao, jer mu je i cena vrlo pristupačna, oko 350 dinara. Ako tražite "zdrav" dezodorans, onda je ovo stvar za vas.



Garnier Ultra Dolce shampoo

Kod nas na svakom koraku možete naći Ultra Doux šampone, ali Ultra Dolce je za italijansko tržište i ima veći izbor od našeg. Moj izbor je pao na šampon od duda, za sjaj tamne kose (prirodne ili farbane). Miris je voćkast, ali ne baš jak, iako volim kada šamponi jako mirišu. Ostaje još da se testira ;)




Cleo Multimilk bath shower gel

Cleo proizvodi uvek nekako mame svojim pakovanjima, ali i cenama. Ovaj mlečni gel za tuširanje me je privukao svojim vrrrlo ženstvenim i "čistim" mirisom lavande i orhideje. Kao neko ko uživa u mirisima, znam da je aromaterapija nešto što apsolutno deluje, i mirisima popravljam svoje raspoloženje i puštam da čula uživaju. Uz ovu kupku, u svakoj dami bi se trebala probuditi ženstvenost. A, cena za taj užitak je zaista niska, oko 180 dinara za 400 ml.




Felce Azzurra Benessere

Ovo je kupka koja mi je privukla pažnju jer u sebi sadrži Arganovo ulje, a kako imam veoma suvu kožu, odmah je moj nos krenuo da to ispita. Miriše divno, na prvi "njuh" sam pomislila na Palmolive sa medom i mlekom, ali je ipak drugačije, i vrlo prijatno. Ova kupka ne sadrži silikone i parabene, dolazi u flašici u kojoj dobijate 150ml gratis, a cena je malo više od 200 din, što takođe čini ovaj proizvod izuzetno povoljnim.



 Perlier - Lavanda i Sandalovina sapuni

Obožavam sapune! Uvek ih imam puno u kupatilu, i iako se brzo troše, mislim da nikada ne možemo ostati bez njih. Ovi sapuni su me oduševili mirisom! Lavanda je prava divna lavanda, a drugi je sa mirisom sandalovine i mislim da bi se muškarcima posebno svideo miris.



L'oreal Nude Magique Eau de teint

Ne znam da li da kažem da je najslađe ostalo za kraj, jer ipak mi je ovde sve najslađe :)
Ali ipak, ovaj puder mi je posebno sladak jer strani blogovi bruje o njemu, a u Srbiji ga nema, a toliko sam ga želela! Vrlo je interesantne teksture, potpuno je redak i tečan, pa ga je potrebno dobro promućkati pre korišćenja. Isprobavala sam ga na ruci, i oduševilo me je što se uopšte ne oseća na koži, a dobro pokriva. Javljam utiske čim ga dobro isprobam.



Svi proizvodi su kupljeni na Zelenom vencu u Diva parfimeriji koja ima mnogo kvalitetnih stvari koje ne možete naći na drugim mestima. Cene su izuzetno pristupačne, izbor je sjajan, a prodavačice su svaki put prema meni bile veoma ljubazne, na šta ne nailazim često. Takođe, prodavačice znaju šta prodaju, za razliku od većine njihovih koleginica, pa ćete u Diva parfimeriji dobiti odgovore na sva pitanja. Recimo, ja sam ušla i pitala da li imaju neki dezodorans bez aluminijuma i alkohola, i u sekundi se stvorilo malo carstvo takvih proizvoda ispred mene. Obavezno ih posetite, i budite sigurni da ćete i sa sićom u džepu moći sebi da kupite sjajne stvari!

Da li vam se svideo post sa ovom temom?
Sledeći post će biti posvećen februarskim favoritima,

Vaša UNA <3

6 comments:

  1. Na pijacama ljudi dovoze robu iz Madjarske i isto imaju te proizvode...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ja mnogo volim da idem na pijacu!
      Cene u parfimeriji su kao na pijaci bukvalno, samo što bar znaš da stvari nisu bile na minus i plus 20 napolju, već u lokalu, a i prodavačice u parfimeriji su mnogo bolje upućene u proizvode :)

      Delete
  2. Una da li nam mozete reci kolika je cena pudera?

    ReplyDelete
  3. Gde si kupila Lorealov puder,i koliko je kostao?

    ReplyDelete