Sunday, February 23, 2014

Moj prvi "New in"!

Obično volim da bacim pogled na postove ovog tipa, pa kako sam pre neki dan nabavila neke nove stvari, to mi je dalo inspiraciju da i ja napišem svoj prvi "New in" post!

Ovo su nove stvari:




Od tinejdžerskih dana se borim sa svojom kožom lica, i godinama pokušavam da nađem proizvode koji će moju nezgodnu kožu dovesti u što bolje stanje. Imam vrlo osetljivu kožu koja reaguje na sve, i tako sam gomilu para bacala na razne kreme koje su mi samo izazivale bubuljice, od najjeftinijih do najskupljih, na sve sam loše regovala i već mi je zaista postalo muka od potrage za nečim čime ću se negovati. 

Imam najgluplji tip kože - masnu, a dehidriranu. Znači, sijate se i perutate u isto vreme, i na sve to izlaze bubuljice. Takođe, tu su i proširene pore i nečista koža, ma koliko je čistili. I, na sve to, imam i ožiljke od dubokih posekotina, sa kojima sam se davno pomirila, ali zato moram uticati na ostatak lica kako bi bio u što boljem stanju.
Pre nekoliko meseci sam otkrila La Roche Posay kremu Effaclar Duo, i zaista se preporodila! Kome god sam je preporučila, imao je isto iskustvo, tako da je zaista otkriće! Nije komedogena i radi posao!

Međutim, bilo mi je potrebno nešto efikasno za čišćenje kože lica. Pre oko 2 nedelje sam porazgovarala sa devojkom iz Sephore koja mi je preporučila Clinique komplet za čišćenje broj 3, koji je predviđen za mešovitu i masnu kožu, i dala mi je testere da to i isprobam. Testeri su bili dovoljni za 2 dana korišćenja, ujutru i uveče. I za tako kratko vreme, ostala sam oduševljena! Lice je bilo drastično bolje. Tako da sam odlučila da kupim taj komplet. U njemu se nalaze tečni sapun za umivanje, losion, i hidratantni gel. Dakle, prvo se umijete vrlo malom količinom sapuna, isperete, osušite lice, pa stavite malo losiona na vatu i pređete preko lica, i na kraju nanesete hidratantni gel. Taj gel je više kao krem gel, i potrebna je vrlo mala količina za celo lice, a njegov naziv "Dramatically different moisturizing lotion" se ne zove tako slučajno :)



Sledeća stvar koju sam kupila je kameni puder. Kako sam potrošila moj Max Factor Creme Puff, odlučila sam da probam NYX stay matte but not flat. Tester je obećavao i uzela sam ga, a pogotovo me je privukla vrlo povoljna cena. Nego, postoji stvar koja me nervira, a to je što iz nekog razloga redovno promašim boju kamenog pudera! Ovaj koji sam uzela je izgledao svetlije od moje kože, ali kada sam ga nanela četkom na lice, shvatila sam da je taman, tako da će verovatno za leto biti idealan. Pokriva zaista dobro i to mu je plus. Nadam se i da čuva od prosijavanja dovoljno dugo.



Dok smo kuma i ja bile na štandu u Ušću na kojem možete naći NYX šminku, China Glaze lakove, Macadamia i Amika preparate za kosu, morale smo da isprobamo svašta, pa sam iskoristila priliku da uzmem i crvenu olovku za usne koja mi je bila potrebna, a i tu me je privukla povoljna cena :)



E, onda sam ugledala četkice za šminkanje! Fantastičan izbor! E sad, kako sam navikla da su četkice za šminkanje vrlo skupe ako zaista nešto vrede, a ove su delovale kao jako dobre, očekivala sam visoku cenu. Videla sam da na svakoj piše nešto 240, 260, 320, itd... I shvatila sam da su to šifre proizvoda. Onda sam pitala za cene... I ostala potpuno iznenađena kada su mi devojke rekle da su to cene, a ne šifre :) Koje oduševljenje! Četkice su zaista fenomenalne, i uzela sam ukupno 3 za senke - 2 su za blendanje, a jednu sam uzela da bih je koristila za nanošenje senke na predeo ispod obrva. Isprobala sam ih danas i imam samo reči hvale, a cena im je wow!



Kraj kupovine na ovom štandu zaokružila sam jednim China Glaze lakom za nokte! Ovo su moji omiljeni lakovi za nokte, i iz iskustva su mi se pokazali kao bolji od OPI lakova koji su 3 puta skuplji! Pre svega, izbor boja im je beskonačan, i naći ćete nijanse za koje drugi proizvođači lakova nisu ni čuli :)  A najveći plus im dajem zbog toga što vam se neće osušiti, niti zgusnuti u bočici, ni za nekoliko godina! Neke njihove lakove imam i više od 5 godina, i podjednako su tečni kao kada su bili kupljeni! Ovog puta sam izabrala neon nijansu roze "Pool party":



I za kraj, tu su Shiseido anti age serum, kao i eye cream, pa cu ih isprobati, jer već dugo tražim finu kremu za negu regije oko očiju, a i na vreme treba krenuti sa anti age mazalicama ;)


Da li vam se dopada moj "new in", i šta ste vi lepo nabavile ovih dana?

Vaša UNA <3

10 comments:

  1. kao da sam ja sve birala :-) a je li nije tajna koliko si platila taj kameni puder,zatim clinique set i taj shiseido anti age serum?pozdrav za tebe Una

    ReplyDelete
    Replies
    1. cini mi se da je ovaj set clinique oko 7000... to je kao neko putno pakovanje, dok ova tri proizvoda, ako svaki kupujes zasebno, (dolaze naravno u vecem pakovanju) cini mi se da ispadne oko 15000.. ali proveri u sephori, jer ja sam i sapun uzela i puder.. a savet, ako imas nekog u u inostranstvu, ja licno vise necu kupovati kod nas, jer su bezobrazno skupi.

      Delete
    2. Set je oko 4700, a pojedinacno dolaze u raznim velicinama, pa su i cene razlicite ;)
      Zaista su nam cene strasne, ja sledeci put porucujem sa Strawberry.net, ili cu kupiti u CM u Sarajevu, kada otputujem, jer je mnogo jeftinije!

      Delete
    3. Kameni puder je manje od 1000 din, a Shiseido su testeri ;)

      Delete
  2. Ja sam koristila Clinique ranije, i nije mi nesto odgovorao. Ja bas imam problem da nadjem sta mi odgovara licu. Za sada Eucerin i Vichy su jedini koji su mi nesto pomogli, i da, Pantenol gel iz Lily parfimerije. Odlican je! A cena mu je vise nego smesna. :) Ukoliko volis blogove o putovanjima, svrati.. www.jelenaslifeontheroad.blogspot.com Poz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta god sam probala od Eucerina se pokazalo dobro, dok me je npr. Vichy Normaderm upropastio :/ 

      Dolazim na blog obavezno! ♡

      Delete
  3. Koliko si ovaj lak,nijansa je predivna. A,zanima me i cena cetkica. Hvala,i izvini sto sam malo dosadna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nisi :)
      Meni se cini da su CG lakovi oko 380 din, a cetkice nesto smesno, oko 250 do 350 din ;)

      Delete
  4. Lepa boja laka.A cetkice su isto NYX?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cetkice se prodaju na istom standu gde i NYX i CG lakovi, ali nisu NYX.

      Delete