Sunday, February 23, 2014

Šta nosim u tašni?

Kao što sam u prethodnom blog postu pomenula, ovaj će biti posvećen mojoj kozmetičkoj torbici koju nosim u tašni. I posle se pitam zašto mi tašna ima 276 kila :)
Ali, sve mi treba! (čuvena ženska izjava, pored one "nemam šta da obučem")

S obzirom na to da sam velika spavalica, uglavnom ustajem kao muva bez glave i žurim. Tako da se uglavnom našminkam nekako polovično, i onda kod sebe moram da imam osnovne stvari koje učine da izgledam sređeno, i BUDNO :)  Definitvno sam pristalica toga da žena bez maskare i parfema ne treba da izađe iz kuće, a svaka dodatna pažnja posvećena lepom i urednom izgledu je samo bonus, zar ne?

Ovo je moja kozmetička torbica Addicted i njen sadržaj (izvinjavam se zbog loših slika, fotoaparat mi je u kvaru, i nadam se da ću ovih dana to da sredim):




Prva stvar bez koje ne mogu je EOS balzam za usne. Ja imam veliki problem sa suvim usnama i zbog toga balzame kupujem stalno, ne bih li našla neki koji radi posao. Moje usne znaju biti suve do te mere da kada se nasmejem, usna mi pukne i raskrvari se. I nikakva čuda mi nisu pomagala, a pogotovo ne ono mackanje meda u domaćoj radinosti, ili vazelini i pantenoli... Samo napravim veći haos.
Od kada sam otkrila EOS, potpuno sam rešila problem! Ovaj balzam je zaista pravo čudo, na usnama stoji dugo, nije ni lepljiv, ni masan, niti se upija. A ovo pakovanje imam mesecima, mackam ga svaki čas, i evo koliko je potrošen - vrlo malo. Miris je predivan, a ovaj balzam dolazi u nekoliko različitih mirisnih nota.
Nažalost, u Srbiji se ne može kupiti, ali ga možete poručiti od Komšinice Sikret koja je za mene apsolutno otkriće - kod nje sam kupovala Victorias Secret losione i kreme za telo, a ona sve to šalje iz Amerike.





Sledeća stvar kojom sam prezadovoljna je L'occitane krema za ruke sa 20% shea butera. Krema je savršena, od teksture, preko mirisa, do nege. Jedina mana joj je možda visoka cena. Pruža odličnu negu, a miris je vrlo otmen, prijatan i intenzivan, pa tako kada je mackam, u okruženju me pitaju koji parfem koristim :)




Jedna od stvari koje su me oduvek privlačile su "lip plump" sjajevi, ili sjajevi za povećanje volumena usana. Probala sam gomile, i to ne zato što zaista verujem da mogu povećati volumen, već zato što uglavnom ili dobro neguju usne, ili pružaju osećaj hlađenja ili peckanja koji ja volim.
Trenutno koristim Too Faced Lip Injection. On me je ipak ubedio da se na volumen ipak može malo uticati sjajem. 




Sa Lip Injection sjajem nismo završili :)
Kako on deluje na moje usne? Za nekih 10tak minuta od nanošenja, na mojim usnama se kompletno ispeglaju bore, i usne su potpuno glatke! Ono što se većini verovatno ne bi svidelo je činjenica da ovaj sjaj zaista ne pecka blago, već poprilično neprijatno peče tih 10tak minuta. Ali, vredi izdržati :)
Takođe, usne se u prvih nekoliko dana jače zacrvene pri delovanju ovog sjaja, ali nakon nekoliko dana korišćenja i crvenilo i peckanje se smanjuju. Protiv crvenila nemam ništa, jer usne prirodno dobiju rumenu boju, ali ukoliko sjaj nanesete iznad ivica usana - i taj deo će biti crven i može delovati neuredno. Veliki plus ovog sjaja je njegova dugotrajnost, na usnama ostaje satima, lepo miriše, potpuno pegla bore i dodaje fini volumen. Minusi su jače peckanje i jača cena. Definitivno moja posebna preporuka za starije, koji imaju većih problema sa borama!
Evo kako deluje na mojim usnama, vrlo tanak sloj (na slici sloj deluje deblje, a usne mi se nisu zacrvenele baš, jer ga koristim stalno; obratite pažnju na bore):




Prelazimo na olovke za usne koje nosim sa sobom. Vrlo često koristim samo olovke, tako što napravim "ombre" efekat na usnama i premažem labelom. Usne izgledaju lepo definisane, i tada biram braonkaste tonove, kako bi sve izgledalo lepo i prirodno. 

Ovo je Armani olovka u braonkastoj boji, dobrog kvaliteta, ali definitivno se mogu naći kvalitetne olovke i među drogerijskim brendovima:



Kad već pomenuh drogerijske brendove, namerno sam slikala i moj patrljak od Aura olovke za usne! Ovo je moja omiljena olovka, a nažalost - skinuo mi se broj i sada nemam pojma koja je to nijansa. Odličan kvalitet i super niska cena, tako da ovoj olovci dajem veliki plus! Nijansa je tamnija, prirodna, nekako vuče na ljubičasto, ali zaista ne znam kako bih opisala nijansu. Znam samo da stoji svima.


Nakon olovaka, dolazimo do karmina. Njih često menjam, pa ne nosim uvek iste sa sobom, ali trenutno sam ove zatekla u torbici :)
Avon Lip Crayon, debeljuškasta olovka - karmin, u nijansi "Ready for me". Ova karmin - olovka je fino pigmentovana na usnama (swatch na ruci izgleda slabo pigmentovano) , i sadrži svetlucave čestice koje nisu mnogo upadljive. Boja je crvenkasto - koralna, vrlo sveža, i uglavnom je koristim kada mom licu treba boje :)  Uglavnom je nanosim tapkanjem, da boja ne bi "vrištala", mada za večernji izlazak je to vrištanje boje sasvim ok :)



Volim "nude" nijanse, mada su one vrlo osetljive i mala greška u odabiru nijanse može da učini da izgledate vrlo bolesno. Po mom ukusu, najlepše izgledaju uz "smokey eyes", ili uopšte jaču šminku na očima. Prvi "nude" je YSL koji je vrlo lagan i kremast, i iznenađujuće lepo neguje usne! U sebi nema svetlucavih čestica i to mi se dopada kod ove nijanse (broj nijanse se izlizao, pa ne znam tačno koja je):



Za sledeći "nude" karmin sam dodatno emotivno vezana, jer sam ga dobila od mog divnog dečka - koliko sam se oduševila kada sam videla da mi je on kupio šminku, predivna mi je bila sama pomisao da ide u parfimeriju samo zbog mene... A kada sam videla da je odabir bio pun pogodak, skakala sam od sreće <3
U pitanju je Lancome l'absolu rouge u nijansi 201, koji ima pomalo metalik efekat. Vrlo lep karmin, prijatnog mirisa, a posebno me oduševljava teško pakovanje koje u sebi ima magnet, pa tako privlači poklopac. (na prvi poged deluje tamnije, ali je svetao na usnama):



Karmin koji me je oduševio odnosom cene i kvaliteta je Essence, mislim da je ovo iz neke serije dugotrajnih karmina, u nijansi "06 Barely there!". Ovo je jedna od onih boja koje je teško opisati, sično mojoj Aura olovci - braonkasto, a vuče na ljubičasto. Ovaj karmin uglavnom ne mažem po celim usnama, već gradim "ombre" efekat, i za to mi je savršen, jer daje vrlo fini efekat celom licu.



Poslednja "ulepšavalica" za usne je jedan savršeni Lancome Gloss in Love sjaj, a dodatnu savršenost mu daje to što je i on bio potpuno neočekivani poklon od dečka - kada sam ugledala sjaj, prvo sam se uplašila da mi čita misli! :)
Par dana pre nego što sam ga dobila na poklon, isprobavala sam ga u Sephori i oduševila se! E sad, kako je on mogao znati da pogodi baš tu nijansu, ja ne znam, to mora da su ljubav i telepatija u kombinaciji :)
Nijansa je rozikasto - breskvasta sa sićušnim svetlucavim česticama, slatkastog mirisa, i savršenog pakovanja - poklopac se ne odvrće kao na većini sjajeva, već se pritisne dugmence i on iskoči na gore :)
Predivnoća!



Prelazimo na oči! Nešto bez čega se zaista ne može, njeno veličanstvo Maskara.
Moje trepavice su, hm... Pa, 'ajde da kažemo osrednje. Svetlije, ne dugačke, ne guste. Bez maskare izgledam kao da nemam oči, tako se drug šali sa mnom. Ali, uz dobru maskaru, izgleda kao da imam veštačke trepavice! Efekat "veštaka" definitivno postižem Chanel maskarom za volumen. Jedna reč koja je opisuje je FANTAZIJA. Posebno sam se obradovala tome što sam je upecala u Jasmin parfimeriji na sniženju ;)
Ona sve radi, daje volumen već u prvom sloju, daje dužinu, daje sve što možete poželeti od maskare! Probala sam ogroman broj maskara, od najjeftinijih, do najskupljih, ali ova je zaista broj 1!  (neki od narednih postova posvetiću maskarama): 



Poslednji "član" moje kozmetičke torbice je YSL rumenilo. Zapravo, YSL kaže da je to "powder for face and cheeks", ali iz mog ugla - ovo je bronzer, i tako ga i koristim. Imam ga već neko vreme, više se i ne proizvodi. Sastoji se od svetle "nude" nijanse, crvenkaste i braon, i mešanjem tih boja četkom dobijate bronzanu boju. Odličan je i postojan, i na brzaka mi ulepša obraze.



Završavamo prvi kozmetički post, nadam se da vam se dopada! Znam, slike su zaista loše, ali čim sredim fotoaparat, moći ću da pravim i swatch-eve ;)

Sledeći post posvećujem novim proizvodima koje sam nabavila, tj. popularnije kao - New In!

Šta vi nosite u svojoj kozmetičkoj torbici???

Vaša UNA <3

8 comments:

  1. Super :) Bas volim ovakve postove :)

    ReplyDelete
  2. Gde kupujes Loccitane kremu za ruke? Jel van? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost, nema ih više kod nas, pa nabavim u Sarajevu, tamo imaju 2 lokala za koje znam. A ovu koju trošim mi je tata doneo iz SLO ;)

      Delete
  3. Odličan post :) Aura olovke za usne su super, koristim ih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Realno, mogu da se uporede sa mnogo ozbiljnijim brendovima što se olovaka tiče ;)

      Delete
  4. U kom salonu radis nokte? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokte radim u salonu Wish na Senjaku (ona kamena ulica gde se nalazi zgrada Bigz). Devojke rade savršeno, ovo je link ka njihovoj stranici: https://www.facebook.com/salonlepote.wish

      Delete