Friday, February 21, 2014

Šta vas čeka na UNA blogu???

Dobrodošli!!!

Konačno smo pronašli malo vremena da aktiviramo blog! Mislim da će mnogo vremena biti potrebno da savladam sve cake za korišćenje bloga, ali trudiću se!

Ideja ovog bloga je da ujedinimo sve ono iza čega stoji UNA, i kreiramo jedan sadržaj posvećen lepoti.
Svakako, UNA nakit je najistaknutiji, ali iza ovog imena kriju se i UNA fashion, kao i UNA makeUp.

UNA nakit postoji od juna 2012. godine, raste iz dana u dan, i definitivno mu poklanjamo najviše pažnje i ljubavi. Na ovom blogu će imati svoje posebno mesto, igraćemo se lancima, perlicama, davaćemo DIY savete, outfit predloge, biće tu svega, da ne otkrivamo baš sve :)



UNA makeUp nastao je nakon što sam završila kurs za profesionalnog šminkera. Šminka i kozmetika su moja velika ljubav, i od malena sam uz svoju mamu bila u toku sa svim tim čudesima :)
Nisam se posvetila profesionalnom šminkanju, jer sam sebe pokonila nakitu, prosto sam morala da izaberem. Ali, šminka i kozmetika su deo moje svekodnevne nege, i kroz blog ćete videti veoma veliki deo tog UNA sveta, ukjučujući recenzije velikog broja kozmetičkih proizvoda :)



UNA fashion je posvećen modi, u pitanju je odeća domaće proizvodnje koja se šije po vašim merama. Stranica je pomalo, nepravedno zapostavljena, jer jednostavno nismo u mogućnosti da se svemu posvetimo 100%, nažalost. Imamo majice, dukseve, haljinice, i svi kažu da je uživo sve mnogo bolje :)  Potrudićemo se da postignemo malo više da se posvetimo modi! Ideja je mnogo, a dan traje samo 24h!



Jedva čekamo da se družimo i ovde sa vama,

Vaša UNA <3 

No comments:

Post a Comment