Monday, March 24, 2014

Zašto nestaje ono što je dobro?

Zašto?

Postoji veliki broj proizvoda koji su bili odlični, ali su nestali kao da ih nije ni bilo. Čak ni slike nekih proizvoda nisam uspela da pronađem na internetu, poput Palmolive dezodoransa od kokosa, ili dečijeg Nivea sapuna narandžaste boje, u teget kutijici sa nekim crtanim junacima.
Palmolive dezodorans od kokosa sam obožavala kada sam bila mlađa, mirisao je na leto, bio je lepo spakovan, pamtim ga kao da sam juče potrošila bocu. Sećam se da je bio i od vanile, i još neki zeleni... Možda i plavi. Ali kokos je bio mmmm....
Dečiji Nivea sapun je samo misteriozno nestao pre par godina. Beše to teget šarena kartonska ambalaža u kojoj je bio narandžasti sapun sa nekom životinjicom. Mirisao je predivno, bio je tako dobar... I nestade.

Ostale slike sam uspela da pronađem, mada ne baš sjajne.

Nivea noćna krema za ruke:


Mama i ja nikada nismo našle dostojnu zamenu ovoj kremi. Ovo je bila najbolja krema za ruke ikada. Nakon samo jednog korišćenja ove kreme, ruke su bile bukvalno savršene, nežne i mekane. Nikada je nismo prežalile, a nestala je pre neku godinu.

Nivea piling od lotosa i pirinča:


Zašto ga više nema?! Mirisao je prelepo, radio je svoj posao, koža je bila nežna, negovana i mirisna nakon korišćenja ovog pilinga. Bio je nekako poseban. Jedan od retkih proizvoda koji smo uvek iznova kupovale kada se istroši.

Nivea mleko za telo od pirinča (i lotosa):



Čak ni dostojnu sliku ovog proizvoda nisam uspela da pronađem. Tvrdim da je ovo mleko bilo najbolje Niveino mleko. Miris je bio poseban, čist, ženstven, a nega savršena. Mogla sam se mazati ovim mlekom po ceo dan! Baš mi nedostaje :(
Nivea nam je ukinula veliki deo savršenih proizvoda.

Palmolive Vitamins za tuširanje:

Gde nestade, gde? I ovo je jedan od onih retkih proizvoda koji smo kupovale 100 puta.

Labello ROZE (čiju sliku nisam našla, ali bilo je isto spakovano kao ovo plavo):

Sećate li se??? Ja sam bila jako mala, i mama je imala ovakvo roze labelo. To je bio jedan od mirisa mog detinjstva, pored mirisa starih Kiki bombona (i to su promenili). Taj miris mi i dalje stoji u nosu, i tako mi fali! Postojala su 2 Labello stika, plavi i roze. I onda je vremenom plavi postao Classic, a roze totalno nestao, da bi kasnije izbacili ono glupo Labello od ruže koje nema nikakve veze sa starinskim roze. Vratite nam staro roze Labello, please!

Sotto Voce parfem by Laura Biagiotti:


Kakva prefinjenost, kakva ženstvenost! Obožavala sam da uzimam mami ovaj parfem, obe smo ga mnogo volele! I, jednostavno je nestao, nikada ga više nismo pronašle... Sada bi me taj miris vratio u detinjstvo <3

Constance Carroll karmin u nijansi 39:


Čak se sećam i nijanse! Ovo je karmin koji sam imala u osnovnoj školi (naravno u starijim razredima), i stavljala sam ga kada su nas vodili na školske žurke :)  Nikada ga nisam zaboravila, jer sam stavljala malo maskare i njega, i to je bio pun pogodak. Mislim da su sve devojčice tada imale ovaj karmin :)  A, što je najbolje, bio je odličan, nude nijansa koja pristaje svima, nije ni čudo što smo ga obožavale! Baš bi me obradovao da se pojavi od nekuda!

Roll-on sjaj za usne:



Aaaa! Emocije! Sećate li ih se??? Ja sam imala od jagode, od višnje i od jabuke :)  Naravno, bila sam mala, u osnovnoj školi, i mackala ga kao blesava i to mi je bilo prezabavno, a mirisali su super! Ovo su imale bukvalno sve devojčice!!! Sećam se da su mi ih baka i mama kupovale. Da sada dobijem jedan, tačno bih umrla od sreće <3

Zeleni karmin koji postane roze:

     ( izvor: http://whatdidithrowawaytoday.blogspot.com)

Sliku sam našla na internetu, i ovo sam prosto morala da ubacim! Ovo je jedna od uspomena na moju najdražu baku na svetu. Nedostaje mi užasno i sve bih dala da je mogu povremeno videti zdravu, da mogu da joj ispričam šta se sve desilo od kada nije tu, i da na kraju namackamo njen zeleni karmin od kojeg će nam usne biti roze. Ona je imala baš isti ovakav kao na slici, držala ga je u svom malom ljubičasto-belom (sa po nekim cvetićem) neseseru za ulepšavanje, i ja sam joj stalno uzimala taj karmin. Mislim da kada bih našla ovakav karmin, osećala bih se kao da je ona bar malo tu. Baš mi fali. Nekako nije fer. Hoću da zna da imam super dečka i da sam mnogo srećna. Hoću da vidi kako mama i ja pravimo lep nakit. Čisto eto da nas poseti i popije kafu. Kako bi bilo savršeno da to može tako... Uhhh.

Impulse dezodorans Spice girls:


Koliko sam ja bila luda za ovim! Mislim da sam se cela prskala ovim dezodoransom, ne daj Bože da krenem u školu, a da ga nisam stavila :) Kupovala sam ga stalno! I opet bih!

FA dezodoransi - zeleni (kivi) i narandžasti (kajsija ili breskva) - nažalost samo slike gelova za tuširanje sam pronašla:


Ovo mi baš, baš fali! Obožavala sam ove mirise, ali narandžasti posebno! Bio je savršen! Fa ima toliko mirisa u ponudi, ali ove nikako nisu smeli da izbace. Hoćemo ih nazad!!! Prosto mi je neverovatno da mi miris narandžastog i dalje stoji u nosu, kao da ga je neko tek naprskao. Šta ti je mozak...

I, za kraj bih ostavila 3 stvari kojih od skoro nema.

Blend-a-med noćna pasta za zube:

Šta se desilo sa njom?!

Balea Young gel za tuširanje od breskve:


Imam još uvek malo ovog gela, jer sam ih kupila nekoliko. Ovo je potpuno identičan miris sveže, sočne breskve. Ali, identičan! Kao da ste se potopili u breskve. Savršen, i naravno - nema ga više :(

Crabtree & Evelyn Tarocco orange:


Nažalost, C&E je zatvorio svoju radnju u Beogradu. Tarocco Orange im je bila najbolja kolekcija, savršenog mirisa, i pokušaću da nabavim nešto iz ove serije, jer sam imala već jedan neuspeli pokušaj koji me je samo iznervirao. Naime, poručila sam preko domaćeg sajta "iShop" koji još uvek ima malo proizvoda Crabtree & Evelyn. Sutradan mi je stigao SMS da potvrdim porudžbinu, što sam i uradila. Prekosutra, opet isti sms, i ja ponovo potvrdim i pitam se šta se dešava i da li će mi doneti duplu porudžbinu. Meni je svakog dana dolazio sms, jedno 10 dana!!! A od proizvoda ništa! S obzirom na to da me je isti sms 2 puta za redom već iznervirao, odlučila sam da zbog tog njihovog ludila odustanem i od kupovine, nisam imala živaca čak ni da potražim neki kontakt telefon, već sam samo batalila. Navikla sam da kod online kupovine nešto poručim, i za dan, dva je već na mojim vratima. Želela sam komplet: kupku, losion i kremu za ruke od ove divne pomorandže, ali mislim da me je sajt iShop toliko izveo iz pameti da ću se obradovati ako mi ovo neko drugi kupi, samo da ne moram ja da se bakćem sa njima.

Da li vas je ovaj post vratio u prošlost, ili podsetio na dobre stvari koje više ne možemo nabaviti?
Koje proizvode ste vi voleli i koji vam nedostaju???

Do sledećeg posta,
Vaša UNA <3

15 comments:

  1. Sjecam se tog slice dezodoransa,sjajeva voćnih kojim smo se trackale kao lude, kao i zelenog karmina kojeg je svaka kuca imala...rastuzila si me kad si pocela pisati o baki :( ja nijednu svoju nisam upoznala ali sam zato imala legendarnog didu....sve dala za samo jos jedno druzenje s njim :( inace,odlican post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Maida, hvala ti i drago mi je sto ti se dopada ovaj post, cak i preko kozmetike se mozemo vratiti lepim uspomenama i vremenima koja su iza nas ♡

      Delete
  2. Presladak tekst! Imamo slicno secanje za zeleni karmin... Ali da znas, videla sam da i dalje postoji! U Turskoj! Doduse, ne u tom nezaboravnom zlatnom pakovanju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa ♡
      Samo znam da ja to moram negde kupiti, secam se i da je bio dugotrajan :)

      Delete
  3. Na ovaj Nivea losion sam skoro pomislila, podseća me na more, odnosno na ljude sa kojima sam bila. :) Meni nedostaje i Šauma šampon, ali u onoj roze boji, sećam se da mi je kosa od njega bila predivna. Samo što su ga proizvodili godinu dana i prestali. Mnogo stvari bih vratila ponovo i kozmetičkih i nekozmetičkih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja ponekad imam utisak da samo ja pamtim ovakve stvari :)
      Bilo bi sjajno da Nivea vrati kolekciju sa pirincem i lotosom!

      Delete
  4. Sjaj za usne:) potpuno sam zaboravila na njega, znam da sam čuvala pare za užinu kako bih kupila svaki ukus :D Uzgred, divan post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa ♡
      Haha, koliko smo samo uzina propustili da bismo kupili nesto ;)

      Delete
  5. Bas sam pre neki dan razmisljala o ovim roll-on sjajevima i isto mi je jako zao sto se vise ne mogu kupiti, jer su bili predobri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja verujem da i dalje postoje! :)

      Delete
  6. I dalje patim za roze labelom i njegovim mirisom, mislila sam da ga se samo ja secam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam mislila da niko osim mene ne zna za to labelo :)

      Delete
  7. I dalje patim za roze labelom i njegovim mirisom, mislila sam da ga se samo ja secam :)

    ReplyDelete
  8. Taj karmin i dalje viđam,isti. Svi imamo te neke proizvode koje nas podsjećaju na nekoga,ja kada se tuširam,koristim gel za tuširanje kojim me mama kupala kao malu.. odmah se osjećam kao mala djevojčica na trenutak i tačno mi se vrati isti osjećaj kao nekad.

    ReplyDelete
  9. Još jedan pasionirani ljubitelj NIVEA kozmetike :D
    Pozdrav za vas Una.

    ReplyDelete